terjumpa sampai x nampak tangga!

haha,,tibe-tibe je terjumpa ngn dia.. mase tu sedang berdiri kat kaki lima nak tunggu ayah amek sya ngan mama,,tunggu dan tunggu terpusing la badan ke belakang tetibe nampak ladia tu masuk kat tempat tu macam kenal, memang kenal pun..heee ape lagi sya senyum je la. x salah lau kite sedekah senyuman walaupun orang tu kite kenal ke tak kenal.. dia sekejap je masuk tempat tu , sya engatkan dia tu lame kat dalam tu so x kesah sangatla,kot kot sya da balek,belum sya balek dia dah keluar then dia berdiri sama baris tapi dalam jarak yang jauh.. sya pikir ayah sya sampai dulu tuk amek sya ngan mama sya,, tapi kawan dia kot yang sampai dulu amek dia ngan kawan dia,. boleh dikatekan bengang dan malu bile nampak dia lambai-lambai sya mase dia dalam kereta tak taulah kot-kot mama sya nampak haha padan muke dia..terima kasih la kat dia kenal sya walaupun sya berpakaian sekolah dan tudung sedang tidak betul. tak lama ayah sya sampai time nak turun tangga tu leka sangat engat pasal tadi sampai boleh dikatekan jatuh tangga nasebla kaki tak ape-ape, just siket je.. apelakan bile da nampak orang yang kite kenal dan jarang berjumpa camgitulah sampai tak nampak ape-ape. so anda bile nampak orang kena berhati-hati, takut tercedera kalau-kalau x perasan ada benda depan kita.. boleh dikatakan pengalaman kot.

No comments:

Post a Comment

 

© Intan Z 2012-2013